BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, November 20, 2010

bukan taknak, malas ade sikit, tp yg sebenarnye tak reti

ha.......
tu la sbenanye masalah die.
bukan taknak updet blog nih. bukan takde mende nak crite, tp sbenanye tak reti la nak blog2 ni. bengap btol. aku tgk blog org lain berkilat2, berkelip2, ade mcm2 bende, ade lompat2, ade terbang2. aku punye ni mcm tanah perkuburan je kan. pastu plak ade 1 blog ni aku bukak,

......SEBIJIK TEMPLATE NGN AKU GUNE.......

ape kes. tak spesel lansong.huhu.

rase mcm nak hire sape2 tlg cantikkan blog aku ni. tp mmg org tu takde keje la kan nak tlg aku. pastu plak aku pon takde duit pon nak byr gaji die. so diam la ko.

tmbah plak skrg ni otak serabut duk pk psl pro exam. ah tak suke pk. apesal ko tetibe pk ni.hesh!
ok tu je la. nnt aku updet la blog ni.

(WPON TAKDE ORG PON NAK KESA SBENANYE..haha).

0 comments: